عرفان

دراین وبلاگ سعی شده است که مطالب ورزشی به نمایش گذاشته شود

عرفان

دراین وبلاگ سعی شده است که مطالب ورزشی به نمایش گذاشته شود

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان

جدایی رسم ژاوی از بارسا

جمعه, ۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۱۳ ب.ظ

جدایی ژاوی از بارسا به مقصد السد قطر

ژاوی هرناندز که از سال 1998 برای تیم اول بارسا بازی می کند، سرانجام تصمیم خود برای جدایی از بارسا را عملی خواهد کرد. او که در طول 17 سال حضوش در بارسلونا، 8 لالیگا بعلاوه افتخارات فراوان دیگر را کسب کرده، فصل گذشته قصد رفتن به لیگ ایالات متحده را داشت اما در نهایت با اصرار انریکه راضی به ماندن در بارسلونا شد. او فصل آینده برای السد قطر بازی خواهد کرد.

ژاوی به خبرنگاران گفت:" قبل از اینکه سوالی مطرح کنید می خواهم اعلام کنم که در پایان فصل از بارسلونا جدا خواهم شد. این یک تصمیم آسان نبود. با همفکری خانواده ام چنین تصمیمی را گرفتم. زمان رفتن رسیده و نیاز به تغییر فضا دارم. پیشنهاد جذابی از سوی السد دریافت کردم که دورنمای خوبی دارد. قرارداد دوساله ای با این باشگاه امضا خواهم کرد.برای این منظور، پیشنهاد تمدید قرارداد بارسلونا را رد کردم ولی اطمینان دارم که روزی در یک پست دیگر، بار دیگر به باشگاه محبوبم باز می گردم."

  • عرفان پناهی

نظرات  (۵)

وبلاگتون بسیار زیباست
عالیییییییییییی
  • عرفان پناهی
  • ممنون
    سلام. خیلی ژاوی رو دوست دارم ولی اصلا با این کارش موافق نیستم... بابا مثل پویول خداحافظی کن برو دنبال زندگیت.. دیگه قطر رفتنت چیه !!
    ====
    یک مطلب جدید با موضوع"یک روز بدون موبایل را تجربه کنید " در وبلاگم منتشر کردم. خوشحال میشم بیاید و نظرتان را بیان کنید.
  • عرفان پناهی
  • اره فقط برای پول میرن تیم های عربی
    دقیقا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی